Μνηστήρες και Τρώες


Ο καιρός του τόξου ΟΕ

Ποιες είναι οι ομοιότητες και διαφορές Μνηστήρων και Τρώων κλέφτες καταχραστές και άρπαγες είναι και οι δυο;

Οι Μνηστήρες και οι Τρώες δεσπόζουν στα Ομηρικά Έπη τόσο με τον χαρακτήρα τους όσο και με τις πράξεις τους και τις επιλογές τους.

Ας τους εξετάσουμε αναλυτικά σε σκέψεις και συμπεράσματα αναγωγικά και επαγωγικά, ήτοι από το  όλον στο μερικό και από το μερικό στο όλον.

Και οι δυο ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝΤΑΙ. Που;

Σε ένα παλάτι φυσικό ή αιθερικό του νου, σε μία χώρα,  σε μία πατρίδα, σε ένα σπίτι σε ένα ιστολόγιο παντού.

Και οι δυο τρώνε και πίνουν  και κλέβουν  πολύ.

Και οι δυο πολιορκούν την γυναίκα  «ψυχή»  του ιδιοκτήτη του παλατιού .

Και οι δυο κάνουν μεγάλη κατάχρηση της φιλοξενίας.

Οι Τρώες αρπάζουν  ό,τι μπορούν και φεύγουν, οι Μνηστήρες υπερφίαλοι παραμένουν μέχρι να τα καταβροχθίσουν  όλα τα βόδια του Φιλοίτιου και τους χοίρους του Έύμαιου. Ο λαός της Ιθάκης αδιάφορος κουρασμένος απογοητευμένος βλέπει αυτά που συμβαίνουν αμέτοχος.Οι υπόλοιποι ξεχασμένοι  είναι  και αφημένοι σε νησιά των Λωτοφάγων και  τα Βόδια του Ήλιου  σφάζουν πολύ πεινασμένοι.

Οι δούλοι και οι δούλες πηγαινοέρχονται με τον αρχιδούλο Μελάνθιο και την Μελάνθη να τους  εξυπηρετούν.

Ο Ίρος ο χαφιές   των Μνηστήρων,ζητιάνος στην ψυχή και γυρολόγος εμποδίζει τον Οδυσσέα στο παλάτι του νου να εισέλθει.

Πόσους » ΊΡΟΥΣ »  βλέπουμε σήμερα στην Ιθάκη του διαδικτύου  να τρέχουν από  ιστολόγιο σε ιστολόγιο, από προφίλ σε προφίλ,  χρεωμένοι ζητιάνοι  αναξιοπρεπείς,  σε δάνεια και δανεικά ,κουτσομπόληδες  με άθλια σχόλια και ανόητα αρκετά τον Οδυσσέα να προκαλούν;

Ο Οδυσσέας και ο Τηλέμαχος δεν έχουν χρέη, δεν τα φάγανε μαζί και αυτό κάνει την διαφορά, τους λέει να φύγουν και παραμένουν, τον βρίζουν τον χλευάζουν τον αγνοούν.

Ο κάθε επισκέπτης  φεύγει  φιλοξενούμενος χωρίς κατάχρηση του χώρου και ιδίως όταν ζητηθεί από τον ιδιοκτήτη και αφού τον ευχαριστήσει.  Αυτό ορίζει η δεοντολογία και η απολλώνια νομοθεσία.

Σε αντίθεση με τον Κύκλωπα που δεν αφήνει τον Οδυσσέα να  φύγει. Στο νησί των Κυκλώπων δεν υπάρχουν θεμιστές νόμοι και δεν υπάρχουν και ΝΗΕΣ σκέψεις  συλλογισμοί.

Οι Τρώες φεύγουν με όλα τα κλεμμένα, την γνώση την ομορφιά τους θησαυρούς τον χρυσό τα χρήματα τα λεφτά.

Οι Έλληνες Αχαιοί εκστρατεύουν για να τα φέρουν πίσω όλα αυτά και να αποκτήσουν συνείδηση και την ένωση με την ψυχή τους ξανά και η διαφορά βρίσκεται  στο επίπεδο  ακριβώς της συνείδησης που είναι απούσα σε όλα αυτά και αυτό μας διδάσκουν τα Έπη τα Ομηρικά.

Advertisements

3 thoughts on “Μνηστήρες και Τρώες

  1. Μικροί «Αρναίοι Ίροι» καταχρεωμένοι και ζητιάνοι στην ψυχή
    ….γυρίζουν από εδώ και από εκεί
    σε υπερφίαλη ασημαντότητα.

    «Ο Οδυσσέας, ως μεγάλος πολεμιστής έκρυψε τα δώρα των Φαιάκων στο άντρο των Νυμφών . Ως οξυδερκής συγγραφέας όμως τα έκρυψε στις ΛΕΞΕΙΣ του και αφήνει τους ανθρώπους να τις κλέβουν να τρέφονται πνευματικά από αυτές και να τις διαδίδουν μαζί με τις Ιδέες τους. Ως ο πραγματικός δημιουργός όμως αυτών των ΛΕΞΕΩΝ οποιοδήποτε στιγμή μπορεί να τις πάρει πίσω γιατί είναι κάτοχος της έννοιας της δύναμης τους , κυρίαρχος της ΣΗΜΑΣΙΑΣ και της ΛΟΓΙΚΗΣ τους
    ….ΜΑΖΙ ΜΕ Ό,ΤΙ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ.
    ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟ όλοι όσοι έχουν κάνει κατάχρηση και κλοπή.»

    Αυτός που γράφει για την Οδυσσειακή σκέψη και στρατηγική την εφαρμόζει κιόλας, αυτός που μιμείται, κλέβει αρπάζει και αντιγράφει δεν μπορεί γιατί υπερφίαλος μιμημής δεν την κατανοεί.

  2. Ποιοι είναι οι ΤΡΩΕΣ ;
    Τιτρώσκω, κατατρώγω, τρωκτικό. Σε προσωπικό επίπεδο είναι ο κάθε άνθρωπος που θα φιλοξενήσουμε στο σπίτι μας, στην ιστοσελίδα μας στον χώρο μας στην ομιλία μας και θα φύγει κλέβοντας τους θησαυρούς μας, τα χρήματα μας , τις γνώσεις μας, την «γυναίκα» μας την ψυχή Σελήνη, Ελένη.Οι έχοντες και οι κατέχοντες που τρώνε πολλά και χτίσανε και κλειστήκανε μέσα στα καβαφικά ΤΕΙΧΗ τα ψηλά.Σε συλλογικό είναι αυτοί που θα φιλοξενηθούν από μία χώρα και φεύγοντας θα πάρουν τα μάρμαρα τα γλυπτά την γνώση τους θησαυρούς την ιστορία της, τα ονόματα της, την ομορφιά, τον χρυσό, όλα τα λεφτά.
    http://homerworld.blogspot.gr/2014/03/blog-post_5.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s