Κριτική του καθαρού διαδικτύου


 

Μάτριχ 01 Ο Μορφέας Ο.Ε

Και τα ελάχιστα λόγια σχόλια  γραπτά ή προφορικά, οι ΝΗΕΣ  σκέψεις 

προδίδουν τον στοχαστή τον συγγραφέα τον ομιλητή 

Δεν υπάρχει πραγματική ανωνυμία στο διαδίκτυο στη υπεραναπτυγμένη  τεχνολογική εποχή,

όλα και όλοι είναι  επώνυμοι και φανεροί.

Είμαστε οι επιλογές μας. Είμαστε ό,τι γράφουμε, ό,τι λέμε αλλά και ό,τι σκεπτόμαστε και ο κόσμος γύρω μας , Η πραγματικότητα είναι αποτέλεσμα αυτών των απορροιών. Εμείς τον δημιουργούμε εμείς τον συντηρούμε εμείς τον υποστηρίζουμε, εμείς τον καταστρέφουμε με τον τρόπο που σκεφτόμαστε που μιλούμε και γράφουμε.

Το διαδίκτυο είναι ένα σύγχρονο μέσον που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με το ανάλογον μέτρον και ήθος σωστά.

Είναι η Αγορά του Δήμου, η δημοκρατία που όλοι μπορούν να έχουν τον λόγο και να ακουστούν.

Ο λόγος όμως είναι και ραβδί και σπαθί και αυτός που τον παίρνει μπορεί να κόψει αλλά μπορεί και να κοπεί.

Ο λόγος όμως όλα τα μαρτυρεί και μπρός και πίσω από τις λέξεις και φανερώνει αυτόν που τον εκφωνεί.

Φανερώνει το επίπεδο του, την πρόθεση του, την διάθεση του, τις γνώσεις του, την ικανότητα σκέψης του, τον χαρακτήρα του, τις αξίες του, την νοητική του, ψυχική και συναισθηματική του κατάσταση ακόμη και την φυσική.

Παρουσιάζει το ολόγραμμα του ομιλητή ακόμη και με περσόνα διαδικτυακή.

Το διαδίκτυο σήμερα είναι μια απέραντη λαοθάλασσα της κοσμικής αντίληψης και με μεγάλη επιρροή.

Μπορεί να λειτουργήσει σαν Λαβύρινθος όπως και κάθε τεράστιος γνωστικός τομέας και να μην βγει κανείς από εκεί χωρίς Μίτο, φίλτρο, Αριάνδη και τον Μινώταυρο να καραδοκεί. Στους διαδρόμους του ασκόπως να περιφέρεται και στις διάφορες ιστοσελίδες του να μείνει και να παγιδευτεί.Μόνο σαν Θησέας δύναται να φέρει σώος αυτή την αποστολή και τα λευκά πανιά να μη ξεχάσει σε λευκά ιστολόγια, όχι μαύρα να αναρτεί.

Όμως επειδή είναι και ο ωκεανός της συλλογική συνείδησης αφορά και μια διαδρομή οδυσσειακή με τον σύγχρονο Οδυσσέα , τον νου του ανθρώπου να πνίγεται στα μανιασμένα κύματα του Ποσειδώνα , και από νησί σε νησί να πελαγοδρομεί.

Η ανθρώπινη ζωή είναι μια Ιλιάδα και Οδύσσεια μαζί .Όλα όλοι καταγράφονται με μαεστρία ομηρική και είναι ευκόλως αναγνωρίσιμοι με τα ΟΝΟΜΑΤΑ τους  και διακριτοί.

Δείξε μου το προφίλ σου να σου πως ποιος  είσαι

στην κριτική του καθαρού  λόγου

με  ΌΝΟΜΑ  αμιγώς ομηρικό

από τον πρώτο μέχρι των τελευταίο σταθμό

Το πρόβλημα των μεθόδων  του καθαρού λόγου είναι πάντοτε πρόβλημα ενός καθαρού  ή όχι, συναισθήματος θυμικού

Advertisements

One thought on “Κριτική του καθαρού διαδικτύου

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s