Ιστορίες του ΦΒ


Παλάτι  Σπάρτης

Όσο μπορείς…..

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,
γυρίζοντας συχνά κ’ εκθέτοντάς την
στων σχέσεων και των συναναστροφών
την καθημερινήν ανοησία,
ώς που να γίνει σα μια ξένη φορτική.Κ Καβάφης

Σαββατιάτικο πρωινό στη Θεσσαλονίκη.
Με αφορμή την ανακοίνωση του φίλου μου του Λακεδαίμονα για το κλείσιμο του ιστολογίου του εδώ, και μερικά σχόλια «φίλων» του ΦΒ σκέπτομαι και γράφω αυτό το άρθρο. Και επειδή δεν χρειάζομαι οπαδούς ή ψηφοφόρους και δεν πρόκειται να ζητήσω ούτε την ψήφο τους  ούτε την υπογραφή τους  για θρησκευτική ΜΚΟ, ούτε θα δηλώσω ομολογία πίστης , θα είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί τους και μαζί σας.
Τον Λακεδαίμονα δεν τον έχω γνωρίσει προσωπικά. Ίσως να γνωριστούμε κάποια στιγμή στη Ρόδο στη Θεσσαλονίκη ή στη «Ιθάκη»  σε ένα ευθύ νησί. Όταν με προσκάλεσε να συμμετέχω στο ιστολόγιο του ως αρθρογράφος τον ρώτησα αν ξέρει τις απόψεις μου για θρησκευτικά και πολιτικά θέματα και αν δεν έχει πρόβλημα με αυτές.
Η απάντηση του μου άρεσε: Είσαι ελεύθερη , μου είπε, να εκφράσεις τις απόψεις σου και εμείς να δούμε πόση δημοκρατία αντέχουμε.
Η συνεργασία μας υπήρξε και είναι άψογη, για πάνω από ένα χρόνο μέχρι σήμερα που μου ανακοίνωσε την απόφαση του, με  ένα αμοιβαίο κλίμα  σεβασμού  και ευγένειας .
Προέρχομαι από ένα ουδέτερο πολιτικό χώρο και θρησκευτικό. Ο πατέρας μου μετριοπαθής αριστερός αδιάφορος για τα θρησκευτικά θέματα , και η μητέρα μου αδιάφορη δεξιά και τυπικά χριστιανή.
Με αυτό το  «διαβατήριο» ουδέποτε αναμείχθηκα σε κομματικές και θρησκευτικές συρράξεις και ιδεολογίες και έχω πληρώσει το  αντίστοιχο τίμημα αυτής της ελευθερίας και δεν μετανιώνω.  Δεν έχω ζητήσει  «χάρες»  που δεν θέλω να ανταποδώσω. Αυτό που μου άρεσε και μου αρέσει περισσότερο είναι η φιλοσοφία των Ιδεών αν και έχω σπουδάσει θετικές επιστήμες. Ίσως και να ταιριάζουν.
Τα τελευταία χρόνια άρχισε να με προβληματίζει αυτό που λέμε Ελληνική Κοσμοθέαση και η ενεργή απασχόληση μου με το διαδίκτυο.
Έτσι είδα και γνώρισα εντός και εκτός του «μεγάλου αδελφού» ανθρώπους πρόσωπα και καταστάσεις. Η κατάσταση είναι απογοητευτική. Δεν ξέρεις ποιοι είναι οι χειρότεροι, οι πάνω που κυβερνούν ή οι κάτω που ερπετολογούν. Απίθανες ιστορίες ασύμμετρης συνομωσιολογίας, διαφθορά, ψυχιατρικές περιπτώσεις κατάθλιψης και σχιζοφρένειας, αρπακτικότητα κακία και ζηλοφθονία προσποιητή ευγένεια και υποκρισία.
Ποτέ δεν μου άρεσε ο χριστιανισμός  και αυτό το εμπόριο του θεού και του παραδείσου ,δεν μπορώ να τον αποδεχθώ ως κατεξοχήν αντινοϊκό σύστημα εξουσίας. Σέβομαι τους ανθρώπους που πιστεύουν εφ΄ όσον σέβονται και αυτοί την ελευθέρια σκέψης την δική μου. Κατανοώ την ανάγκη του ανθρώπου για παρηγοριά για ελπίδα για αγάπη, αλλά εγώ δεν την χρειάζομαι. Δεν χρειάζομαι κανένα θεό να με επιβραβεύσει για να κάνω το καλό και το σωστό, ούτε φοβάμαι κανένα θεό τιμωρό και η θρησκοληψία από όποιο θρησκευτικό χώρο και αν προέρχεται είναι για μένα μεγάλη ψύχωση και σκουριασμένη εμμονή.
Έχω μελετήσει κουλτούρες ήθη και έθιμα διαφόρων λαών και φυλών. Οπωσδήποτε η Ελληνική Φιλοσοφία μονοπωλεί το ενδιαφέρον μου και ειδικά τα Ομηρικά Έπη. Ο λόγος είναι απλός. Με βοηθά να κατανοήσω τον κόσμο γύρω μου και τον εαυτό μου . Μου τον ερμηνεύει , μου τον εξηγεί και αυτό μου αρκεί και μου περισσεύει. Απλά και ξεκάθαρα.
Έχω βαρεθεί τις απίστευτες ιστορίες καθημερινής τρέλας και μεγάλης ανοησίας του ΦΒ, τις έχω σιχαθεί κυριολεκτικά.
Άνθρωποι που δεν έχουν καμία υπόσταση, κανένα έργο κανένα βιογραφικό, κακεντρεχείς, κακοήθεις γυρολόγοι Αρναίοι Ίροι, που χρωστάνε  παντού, ξεφυτρώνουν από παντού, με διάφορα ονόματα και περίεργα προφίλ. Κάποια στιγμή να  μας πουν και που φάγανε αυτά που χρωστούν.
Άνθρωποι που  δεν έχουν τελειώσει το δημοτικό, αλκοολικοί, καθαρίστριες (συμφώνως με τις δηλώσεις τους), με ξένα κείμενα και  εγκαταλελειμμένων   κτιρίων  φωτογραφίες  photoshop που πωλούνται και ενοικιάζονται  ωρύονται για τον Ελληνισμό, κατηγορούν τον Δ. Σολωμό και ανεμίζουν σημαίες «πέντε κρίκοι ένα τάληρο» με συμπεριφορά και τρόπο ολοκληρωτικό.
«Εκπαιδευτικοί», με ποιό πτυχίο άραγε, από ποια σχολή  και σε ποιο σχολείο, να μας πουν κάποια στιγμή;, εικαστικοί δήθεν χωρίς καμία έκθεση ζωγραφική , συνταξιούχες χήρες πυροσβεστών( συμφώνως με δηλώσεις τους) , ωρύονται επίσης για το σύστημα το πολιτικό «Θερσίτες» με τρόπο υπερφίαλο και  ρηχό.

«Πρόεδροι» αντιπρόεδροι  διαφόρων   σχημάτων και μορφών, αδιαφανείς  τελείως, με καμία ενασχόληση και  κανένα επαγγελματισμό δηλώνουν ότι θέλουν σε δηλώσεις που μένουν  δηλώσεις απλώς.Να μας πουν τί κάνουν ακρβώς για να ξέρουμε και το έργο τους και την προσφορά  τους στον Ελληνισμό.
Ακαδημαϊκοί, μελετητές του Πλάτωνα με πτυχία και ντοκτορά διυλίζουν το κώνωπα «Λαιστρυγόνες» σε σχόλια θλιβερά. Απέχοντας πολύ από την ευγένεια, την σκέψη και σχόλια του Σωκράτη και την μέθοδο του την μαιευτική. Τα βιβλία δεν είναι  μόνο για το μεταπτυχιακό αλλά και για μια καλύτερη ζωή και τρόπο σκέψης διαλλακτικό.
Με διάθεση αυτοπεριορισμού αυτοπροσδιορισμού  θα το ξαναπώ , δεν έχω προκαταλήψεις για την καταγωγή το χρώμα την φυλή την σπουδή ενός ανθρώπου, ο χαρακτήρας του για μένα αρκεί και αυτό  είναι που μας διδάσκουν τα Ομηρικά Έπη σε μια ερμηνεία διαχρονική.
Αστραία
Υ.Σ
Φίλε μου Λακεδαίμων ΜΕΝΕΛΑΕ
Σου γράφω από εδώ γιατί έχεις κλείσει τις πόρτες και τα παράθυρα ενός παλατιού.
Σε ευχαριστώ για την φιλοξενία του ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ
Για την ευήκοη σου προσφορά
Για την δημοκρατία που άντεξες και αντέχεις
Καλή δύναμη στην πρώτη σου ημέρα!
Θα συναντηθούμε….

 

21 thoughts on “Ιστορίες του ΦΒ

  1. Το παλάτι του Ήλιου Μενελάου στης Νέας Σελήνης τον μεταομηρικό καιρό εν Λακεδαίμονι χρονικώ

    Η Πύλη της Ανατολής. Γιατί του Ήλιου την αίγλη είχε και της Σελήνης το υψώροφο δώμα του ένδοξου Μενελάου, διοτρεφούς βασιλέως.

    δ Οδυσσείας στίχοι 45 δῶμα διοτρεφέος βασιλῆος•

    ὥς τε γὰρ ἠελίου αἴγλη πέλεν ἠὲ σελήνης
    δῶμα καθ’ ὑψερεφὲς Μενελάου κυδαλίμοιο

    Με δέος το κοιτούσαν και το θαύμαζαν ο γιος του πολυμήτιδος Οδυσσέως , ο Τηλέμαχος, αυτός που μάχεται από μακριά, συνοδευόμενος από τον γιο του σοφού ιππότη του Νέστορος, τον Πεισίστρατο, αυτός που πείθει τους άνδρες τον στρατό. Αφιχθέντες στο παλάτι του ξανθού Μενέλαου, αυτός που μένει με τον λαό, έχων ξανά στο πλευρό του την Ελένη Σελήνη, Όμορφη Γνώση, μια όμορφη κυρά αρχόντισσα που του είχαν κλέψει Ανατολικοί λαοί πριν από καιρό…

    Ήτανε μια φορά – Once upon a time……

    Όπως συμβαίνει στα καλά παραμύθια επίκαιρα και διαχρονικά με τραγουδιστικό ρυθμό. Λακεδαιμονία….το κροντήρι , δέπας αμφικύπελλο

    https://tonoikaipnevmata.wordpress.com/2012/12/16/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%AE%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CE%BF%CF%85/

  2. Ήτανε μια φορά μάτια μου και ένα καιρό….. όλοι παρόντες σε παλάτι ομηρικό.
    Ο Μενέλαος, ο Τηλέμαχος, η Ελένη, ο Πεισίστρατος και λένε παραμύθια ιστορίες τραγούδια με νηπενθές ποτό
    γύρω από μιας Εστίας την φωτιά και το τζάκι ….ένα χειμωνιάτικο πρωινό.

  3. Όσο μπορείς …

    Απέφυγε την ασημαντότητα και το ευτελές ,την φθηνή διασκέδαση και τον διασκορπισμό ψυχής. τον εύκολο δρόμο της Κακίας χωρίς την παρουσία της Αρετής. Μη σκοτώσεις την καρδιά σου μη προδώσεις ποδοπατήσεις τα όνειρα σου. Μη δειλά συνθηκολογήσεις και συμβιβαστείς με αντάλλαγμα λίγα ψίχουλα στοργής. Θα κυκλοφορείς άδειο κέλυφος σε ένα σύμπαν εξεγερμένο από τα σταφύλια της οργής μέσα στους δρόμους μιας χαμένης ζωής. Να ζεις αναζητητής του Ωραίου και του Αληθινού κοντά με τον Εαυτό σου σε Αρμονία με κόσμο ως Πολεμιστής.

    Από τους εξεγερμένους δρόμους καρδιάς….
    http://e-lions.blogspot.gr/2008/04/k.html

  4. @Αλέξαντρος Λάιος
    Είσαι αναξιόπιστος τελείως…

    @George Tzanos

    Αν βρει τον δρόμο να γυρίσει απο τον ΟΗΕ
    με τις 2 ρακέτες του…

  5. Αλέξαντρος Λάιος

    Δεν έχει τελειώσει το δημοτικό
    μετανάστης από την Β. Ήπειρο
    πρώην αλκοολικός 10 χρόνια, νυν;;;; άγνωστο.
    ασχολίες: καντίνα στην Αρκίτσα, παλαιόθεν, βοηθός σποραδικώς σε μεσιτικά γραφεία.
    Ολημερίς στο ΦΒ αλλάζει τις φωτογραφίες προφίλ φανελάκια και τραγουδάκια, αναρτεί κείμενα άλλων σαν να ήταν δικά του κάνοντας τον φίλο τους και κλέβει τα σχόλια τους , τα άρθρα τους ,πουλώντας « πνεύμα».
    Ανεβάζει επεξεργασμένες φωτογραφίες ημιτελών κτιρίων που δεν πουλήθηκαν και δεν νοικιάζονται πουλώντας Ελληνισμό.
    Η γυναίκα του και το παιδί του στον Καναδά για ένα κομμάτι ψωμί
    εκατομμυριούχος με 3 Α και «εθνικός ευεργέτης»
    από τις δηλώσεις του….
    Αυτοπροσκλήθηκε στην Θεσσαλονίκη και ήλθε με την γυναίκα του και γνωστό μας κοινό φίλο να μας πει για τον «ιερό ναό» που ήταν να γίνει καζίνο,
    αλλά ξέχασε να φέρει τα χαρτιά της ιδιοκτησίας του κτιρίου
    που έχτισε ο ίδιος σε ξένο οικόπεδο;;;…..φλυαρώντας περί ανέμων και υδάτων.
    Απόφασισε να κάνει θρησκευτική ΜΚΟ με καινούργια ‘Ελληνική» σημαία, μόνο με κρίκους αυστριακής προέλευσης γιατί ο σταυρός δεν έχει καλή σκεπτομορφή, είναι εβραϊκής. Με ομολογία πίστης και σημαιοφόρο τροπαιοφόρο την καθαρίστρια από την Ελευσίνα που αγωνίζεται επίσης για τον » Ελληνισμό» και πολύ καλή φίλη του,
    και να θέσει θέμα μειονότητας των αυτόχθονων Ελλήνων της πατρώας θρησκείας σε πλήρη διαχωρισμό με τους αλλοδαπούς χριστιανούς γονείς τους, στον ΟΗΕ με μεγάλη σπουδή και υποχρεωτική επιβολή. Επίσης να ζητήσουν αποζημίωση για τους αυτόχθονες Έλληνες που ήταν εκτός των άλλων και αποικιστές και εποικιστές, οι «Αυτόχθονες Έλληνες» ως γνωστό από την ιστορία.
    Οργάνωσε την επέλαση των βαρβάρων σε φίλους του και γνωστούς του που δεν συμμορφώθηκαν με το μεγαλοφυές σχέδιο του προσβάλοντας τους με τρόπο αναίσχυντο και χυδαίο.
    Απαντά πάντα με μισόλογα και υπεκφυγές όταν τον ρωτούν για την ταμπακιέρα και έχει πάντα μια ουρά από την σπιναλόγκα που υποθάλπτει και το χαφιέ που μας ακολουθεί με διάφορα » αρχαία»ονόματα σε πλήρη αδιαφάνεια βίου και ιστορικού.
    Αναρωτήθηκε κάποτε αν είναι πολύ ανήθικος με διάθεση αυτοκριτικής.
    Του δόθηκε η ευκαιρία να αποδείξει πως δεν είναι.
    Απέδειξε το αντίθετο.
    Δυστυχώς.
    Με τα μάτια και την μύτη της Αστραίας Ευαγγελινής

  6. …αχαχαχ … βλεπεις εφιαλτες …και μυριζεις …οτι βρωμια πιανει η μυτουλα σου …και δυστυχως την εκπνεεις παντου μαζι με την δικια σου δυσοσμια της αρρωστης ψυχης σου
    …και το χειροτερο μεσα στην υπεροχη χωρα των Ελζιν …πως σε αντεχουν ακομα …απορω
    .

  7. Βλέπεις, διδάχτηκαν νά λατρεύουν τήν ἀσχήμια
    κι ὅλα ἐκεῖνα, τά πράγματα πού δέν ἔχουνε σχῆμα.

    ΠΡΌΣΕΧΕ Αχιλλέα, παραμονεύει το βέλος του Απόλλων! Αστρέα…εσύ κράτα τα μπαλάκια μου όσο εγώ θα παίζω με τις διαστημικές ρακέτες μου!

  8. ..σε ηλικια εξι ετων ειχε τελειωσει το δημοτικο …17 ετων ηταν ηλεκτρολογος του συνετερισμου 7 χωριων των Ριζων στην β.Ηπειρο…19 παει φανταρος στον αλβανικο στρατο …ο μονος Ελλην μεταξυ 400 αλβανων που ετρεμαν και μονον που τους κοιτουσε …λιποτακτησε μετα απο ενα χρονο …και ηρθε στην Μητερα Ελλαδα μαζι με το οπλισμο …ζητησε πολιτικο ασυλο και του το εδωσαν …εργαστικε ως κηπουρος και εφτιαξε τους πιο ωραιους κηπους στα πιο ωραια σπιτια της Εκαλης ,Φιλοθειης ,Πολιτειας ,Δροσιας…ολες οι πορτες σε αυτα ηταν και ειναι ανοιχτες …διοτι με την τιμιοτητα του …κερδισε την εμπιστοσυνη ολων τους …συνεχειζει να χαριζει τρελλα …παντα ερωτευμενος με την Ζωη …και στην πρωτη γραμμη να πολεμα …δυσκολα πολυ να τον καταλαβουν οι βαγγελιτσες …και γ’αυτο τον γαβγηζουν …οπως τα σκυλια οποιον δεν γνωριζουν …αλλα και απο λυσσα …γεματος ο τοπος απο αυτα …

    …η κορη του εργαζετε και σπουδαζει στον Καναδα …και η μητερα της στον ρολο της …θυσια για το παιδι της …να το προσεχει απο κοντα …αυτα τα λιγα εχω να σου πω …τα αλλα ειναι γραμματα οδυσσειακα…που δεν θα πιασεις ποτε αν δεν με ζησεις απο κοντα …αλλα και να το θες δεν μπορεις …ενα εικοσιτετραωρο μαζι μου …και απο τον φοβο σου θα κατουρηθεις …δεν εχεις ιδεα απο μαχη αληθινη …μονο να κελαιδας ξερεις …τσιου τσιου …αλλα και ως στριγγλα να ουρλιαζεις ξαφνικα …συνεχισε ετσι μια χαρα τα πας

  9. Αν νομίζετε πως θα πιάσω κουβεντούλα μαζί σας και θα χάσω τον χρόνο μου
    είστε πολύ γελασμένοι εκτός από ανάξιοι τιποτένιοι
    άντρες χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας αυτοεκτίμησης και αυτοσεβασμό να βροντοχτυπάτε τις χάντρες βίαια βάρβαρα και φασιστικά.
    Έχω δει πολλούς θλιβερούς σαν και σας.
    Δεν με εκπλήσεσει το γεγονός.
    Το επίπεδο σας είναι αξιοθρήνητο και ο τρόπος που έχετε φερθεί.
    Ελεεινός άθλιος και ολοκληρωτικός.
    Να σας δούμε στη αληθινή μάχη με τις ρακέτες σας
    όταν τελειώσετε την μελέτη των σειρήνων και των διαφόρων σκεπτομορφών
    και να μας ενημερώσετε και για την απάντηση του ΟΗΕ.
    Για λόγους εντιμότητας άφησα τα σχόλια ανοιχτά να εκφραστείτε ελεύθερα .
    Ανέφερα τις δηλώσεις σας, έτσι όπως έχετε
    δηλώσει μερικά πράγματα με τα δικά σας λόγια
    και τα «αντικειμενικά» γεγονότα απλώς .
    Δεν έβαλα δικό μου προσδιορισμό ή εικασία.
    Ό,τι έχετε πει και ό,τι έχετε κάνει ανέφερα.
    Τα χαμηλού επιπέδου σχόλια σας αυτά και τα προηγούμενα και οι πράξεις σας
    είναι το «βιογραφικό» σας και το ολόγραμμα σας.
    Ένας ΛΑΙΟΣ που τον ΟΙΔΙΠΟΔΑ του γυρεύει
    αλλά δεν με ενδιαφέρει η μοίρα του, δεν με αφορά
    και ένα ΓΙΩΡΓΟΣ αρκετά πονηρός
    που κοιτάζει να βολευτεί με μια ΜΚΟ
    γιατί οι ρακέτες δεν πουλάνε πολύ.
    Και φυσικά η γνωστή σπιναλόγκα όπως ήταν από την αρχή….
    και την έχω αυτή την ιστορία βαρεθεί.

    Συνεχίζετε το ίδιο βιολί χωρίς καμία ντροπή.

    Για το «δια ταύτα» και επιμάχο θέμα τσιμουδιά ε; την πάπια ε;

    Η υπέροχη χώρα των Ελζίν είναι δικό μου έργο, δική μου ιδέα και δημιουργία
    γι αυτό και με αντέχουν…. δυστυχώς για εσάς
    λογαριάσατε χωρίς τον ξενοδόχο και την οδυσσειακή στρατηγική.

    Δεν έχετε την έγκριση μου να ανεβάζετε άρθρα κείμενα και σχόλια μου
    με πηγή ή χωρίς την πηγή ή από άλλη πηγή απ την χώρα αυτή, ειδικά τις μελέτες για τα κοχύλια, ούτε θα πάρω την άδεια σας να καθίσω στο παγκάκι δειλινό ή αυγή
    και ούτε θα σας δώσω λογαριασμό γι αυτό
    γιατί τίποτα δεν σας χρωστώ.
    Η έξοδος είναι από εκεί.
    Μη ξαναγράψετε και μη σας ξαναδώ μπροστά μου
    τρισάθλιοι χαρακτήρες ομηρικώς διαχρονικοί.
    Έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου
    δεν χρειάζεται να μου τα επιβεβαιώνετε συνεχώς.
    Μια φορά αρκεί.

  10. George Tzanos Το βιογραφικό που έβαλες είναι της ΡΑΚΕΤΑΣ.Δικό σου δεν έχεις να βάλεις:::Αλλά προφανώς δεν έχεις γιαυτό δεν το βάζεις!!!Και άσε τα βέλη,οι πραγματικοί άνδρες κανονίζουν τις διαφορές τους από κοντά.Όσο για τα μπαλάκια σου, κράτησε εσύ όσο παίζεις με την ρακέτα σου,εμάς δεν μας χρειάζονται έχουμε δικά μας…ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ.

  11. @ Αλέξαντρος Λάιος
    μη ξαναγράψεις εδώ
    δεν θα ξαναδημοσιευτεί άλλο σχόλιο σου
    ο λόγος σου έχει αφαιρεθεί πλέον σε σένα και τους σπιούνους σου.
    Το θέμα θεωρείται λήξαν.
    Στο προφίλ σου να τραγουδάς τραγουδάκια
    να σφυρίζεις κλέφτικα να βρίζεις όποιο δεν σου κάνει τα χατήρια,
    να αναρτείς τα θέματα σου κλπ .
    Δεν σε βλέπω πλέον ποτέ γιατί απαξιώ.

    Δεν σε έχω ενοχλήσει ποτέ
    ούτε σου επέβαλα ποτέ
    με το ζόρι τα κοχύλια μου
    σε σένα και σε κανένα άλλο.
    Σεβάστηκα τον «άνθρωπο»
    και σου φέρθηκα με τον καλύτερο τρόπο.
    Δεν σεβάστηκες τίποτα.
    Λυπάμαι.

    Τελεία και παύλα

  12. Μια astreaastrea που γνωρίζει αν πουλανε οι ρακέτες και πόσο…και ένας ανδρας Αχιλλέας που νομιζει πως είμαι ουρανοκατέβατος δίχως βιογραφικό. Δείξε μας κάτι που έχει δημιουργήσει-κατασκευάσει με τα ίδια σου τα χερια εσύ τώρα και θα σου πω για το υπόλοιπο βιογραφικό μου. Αν θες να με βρείς από κοντά…πάρε με τηλέφωνο (υπάρχει στο site) να βρεθούμε anytime. Με τρομάζει λίγο η ασπίδα σου βέβαια αλλά θα σε καταφέρω! Δειλά ανθρωπάκια.

    • George Tzanos Σε πήρα τηλ και μου το έκλεινες,γιατί τρέμεις, δειλό και γελοίο ανθρωπάκι.Στείλε μου την διεύθυνση σου σε μην. και θα κανονίσω να κατέβω να βρεθούμε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και θα σου εξηγήσω το όνειρο dont worry, δεν ντρέπεσαι λίγο, που στα καλά
      καθούμενα και χωρίς να σας ενοχλήσει κανείς,ξεκινήσατε από τον Σεπτέμβριο με χυδαιότητα,και αισχρότητα και
      επιτεθήκατε,ειρωνευτήκατε,χλευάσατε, και προσβάλλατε,χωρίς λόγο -ψυχοπαθείς και ανισόρροποι-μια κοπέλα που δεν σας πείραξε ποτέ σε τίποτα και που με τα γραπτά της πουλούσε μούρη ο κατάπτυστος «ΑΘΑΝΑΤΟΣ» και το ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ.Είστε κομπλεξικοί και άνανδροι,και μαριονέτες της γνωστής συμμορίας που πουλάει «Ελλάδα» και υπονομεύει τα πάντα και ποιός ξέρει με ποιές στοές συνδέεται και από ποιά ανθελληνικά ξένα κέντρα υποκινείται.Προσέξτε καλά και σταματήστε να μας ενοχλείτε, γιατί αλlοιώς θα υπάρξουν πολύ σοβαρές συνέπειες, σε όλα τα επίπεδα.ΔΕΙΛΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ.Όσο για το τι έχω δημιουργήσει;;;πάρα πολλά,και σε πολλούς τομείς, και έχω τα πτυχία ,τα μεταπτυχιακά,και τα DAN για να το αποδείξω.Δεν έκανα βέβαια ρακέτα,τι να γίνει δεν μπορούν φτάσουν όλοι την…»επιστήμη» της ρακετοποίιας,ούτε περάσαμε όλοι την ζωή μας παίζοντας ρακέτες στην παραλία σαν αργόσχολοι.

  13. Αλέξαντρος Λάιος και …. σια

    Τα κουβαδάκια σας τις ρακέτες σας και σε άλλη παραλία.
    Τους άντρες εμείς στην χώρα των ΕΛΖΙΝ
    που χρησιμοποιούν συνεχώς και μόνο τα χέρια τους
    και για συγκεκριμένη ενασχόληση
    τους λέμε κάπως αλλιώς .
    Γνωρίζετε πως.
    Βγάλτε το σκασμό όσο και να σας κακοφαίνεται αυτό.

    ΄Λέανδρος Λαμπρινός

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.