Αναζητώντας τον Υπουργό Οικονομικών


Θησέας Αριάδνη Παρέα

Έζησα μόνος  και ισχυρός
Λιαντίνης

Προτάσεις   για τον  ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
1. Παίρνω ένα ράτσο και μετακομίζω στο υπουργείο οικονομικών μαζί με την μηχανή ή ποδήλατο
2. Παραιτούμαι από την βουλευτική υπουργική αμοιβή και κρατώ  μόνο λίγα  ευρώ για  να στείλω στο παιδί στην Αυστραλία
3. Δεν βγαίνω από εκεί παρά μόνο  για μια βόλτα διαλογιστική στο μπαλκόνι και στην αυλή και η σύζυγος ας μου φέρνει λίγο ψωμί, ελίτσες και τυρί ή όποιος  άλλος έχει την καλοσύνη.
4. Έχω μαζί μου  και 2-3 καλούς συνεργάτες και αρχίζουμε την δουλειά, δεν χρειάζονται περισσότεροι, είναι φασαρία και μεγάλος μπελάς.
5. Αποφεύγω φωτογραφίες, φωτογραφίσεις και άλλα τινά ενεργοβόρα φαινόμενα ναρκισιστικά, καθώς και άσκοπες φλυαρίες εξηγήσεις αναλύσεις κλπ
6. Δεν πάω πουθενά, δηλώνω ,εδώ θα μείνω,  και όποιος θέλει και έχει κάτι αξιόλογο να μου πει , ας μου στείλει e-mail με λίγα λόγια σε συνοπτική περιγραφή.
7. Στέλνω τον σκύλο μου στα ευρωγκρούπ να χασμουρηθεί.
8. Παρουσιάζω τις προτάσεις μου στον λαό  στη βουλή σε συζήτηση και διαβούλευση,  σύντομες  απλές και από όλους κατανοητές και  κυρίως δίκαιες. Μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς καγιέν,  με αίμα και δάκρυα σε ξάστερο ουρανό.
Ένα και ένα κάνουν πάντα έντεκα 11
και ένα συν ένα κάνουν δύο  2, στο κόσμο των μαθηματικών λογιστικών.

Ή το χρέος  δεν είναι βιώσιμο και δεν το πληρώνουμε ή είναι και το πληρώνουμε.

Τόσο απλά. Τι είναι τελικά;

Τάχουν πάρει τα λεφτά οι δανειστές τοκογλύφοι στο πολλαπλάσιο από τους τόκους.
Αν γίνουν δεκτές από τον λαό τις εφαρμόζουμε πάραυτα.
Αν δεν γίνουν
ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ, παίρνω το καπελάκι μου και σας χαιρετώ.
Ας  αναλάβει άλλος
Γεια χαρά
Ύπουργός Οικονομικών
Γιάνννννης Βαρουφάκης με όσα Ν θέλετε
Ξεκάθαρες κουβέντες  σταράτες και απλές

Ό, τι  μίσος τους ενώνει για σένα
ΕΜΕΙΣ θα σε αγαπήσουμε και θα τα κάψουμε τα ρημάδια τα λεφτά

και  ας  σε κατηγορήσανε  πως τους  μιλούσες  σαν  ταξιτζής.

Σε ΜΑΦΙΑ  μιλούσες,  πόσο να μλήσεις  σαν ποιητής;

Αστραία, Απρίλιος 2015, 26

Σχολιάστε

