Ιστορίες Αετών


σε σύγχρονες αφηγήσεις κινηματογραφικών ταινιών

Ή Αετός ή Σκορπιός 
In our way or out, in  highway
Η σκηνή της εισαγωγής του σκορπιού στην περιοχή της Εστίας και της κοιλιακής χώρας του Νίο είναι πολύ χαρακτηριστική. Αφού τον συλλαμβάνουν μετά την καταδίωξη στο  γραφειάκι 1χ1 της πολυεθνικής που δούλευε, του εμφυτεύουν ένα μικροτσιπάκι καταδότη κοριό, σκορπιό.
Ο Σκορπιός πέρα από την κινηματογραφική αλληγορία, είναι ένα τμήμα  νοητό της εκλειπτικής 30 μοιρών , ως ζώδιο, και του ουρανού πραγματικός αστερισμός. Ο Σκορπιός συνορεύει με επτά αστερισμούς, τους Οφιούχο, Ζυγό, Λύκο, Γνώμονα, Βωμό, Νότιο Στέφανο και Τοξότη.
Ο Πλούτων είναι ο αρχηγός, μία από τις  αδελφές χρωματίδες  του Ποσειδώνος και του Διός.
Ο Ήφαιστος είναι η ολυμπιακή μορφή του στην άνοδο του συνειδητού γιατί  το υπόλοιπο μέρος παραμένει αθέατο και κρυφό στο προσωπικό  του υποσυνείδητου και το συλλογικό. Είναι ο 8ος οίκος και  ο σπόρος της ζωής με την μορφή του DNA στα φυλετικά χρωμοσώματα και έχει τη μορφή του Άρη και της Αφροδίτης, στα σπερματοζωάρια και ωάρια, αντιστοίχως.
Το ΜΑΤΡΙΧ δεν έχει καμία σχέση με τον Οδυσσέα και τα Ομηρικά Έπη, ίσως μια αμυδρή μακρινή συγγένεια  με τον Ηρακλή, λόγω αφηγήσεως  της ΗΒΗΣ του νέου, με βάση αλληγορική.
Ο Οδυσσέας είναι ένα άνθρωπος απλός και θνητός. Αγαπάει την ζωή, την περιπέτεια, τις ωραίες γυναίκες, συμβουλεύεται τις σοφές, λατρεύει το παιδί του, σέβεται τη γυναίκα του την Πηνελόπη.
Δεν είναι αρχομανής, ούτε εγωιστής, σκέπτεται, κάνει λάθη, μαθαίνει μέσα από τα λάθη του και μέσα από τα λάθη των άλλων. Θέλει να γυρίσει στη πατρίδα του, στους λίγους φίλους του. Δεν έχει εμμονές ούτε με την εξουσία, ούτε με την αθανασία. Μη ξεχνάμε πως αναμετρήθηκε με ένα μεγάλο θεό τον Ποσειδώνα. Είναι μποέμ τύπος και ο άνδρας που όλες οι γυναίκες   αγαπούν.
Οι μεταομηρικές εκδοχές τον θέλουν να αφήνει και την Ιθάκη για καινούργια  ταξίδια στην χώρα των Ηπειρωτών Θεσπρωτών και ο Ν. Καζαντζάκης γράφει για χάρη του μια νέα Οδύσσεια  με  λογοτεχνική αδεία.
Ο Ηρακλής είναι άλλη οκτάβα και είναι ημίθεος, θεός στη τρίτη προσοχή και όχι θνητός.

Η Τρίνιτυ ανακοινώνει αποφασιστικά στον Νίο την επιλογή που έχει να κάνει.
In our way or out, in  highway.
Ο Νίο δέχεται και του βγάζει τον σκορπιό.
Η επίσκεψη του Νίο στον Άδη, με τον Μεροβίγγειο  και την Περσεφόνη μέσα σε ένα πλουτώνειο  άντρο του σεξ γίνεται με την ματιά του αετού και την προστασία του καθαρού νου.
Αυτό που ζηλεύει η Περσεφόνη και ζητά, είναι το φιλί. Η Τρίνιτυ είναι η άνιμα του Νίο, η θηλυκή του πλευρά με την οποία είναι ερωτευμένος βαθιά. Με αυτή την έννοια ο έρωτας είναι μια μεγάλη επαναστατική πράξη που σίγουρα δεν θα σε αφήσει καθισμένο σε ένα καναπέ να τρως την μπριζόλα σου ήσυχα.
Το φιλί που αναζητά η Περσεφόνη για να ξαναγεννηθεί είναι το φιλί του πραγματικού έρωτα και όχι του εξαγορασμένου ή του μηχανικού, σε μια προδοσία του Εαυτού.
Για να συμβεί αυτό το ζευγάρι πρέπει να είναι ερωτευμένο πραγματικά και δεν αφορά μια στιγμιαία σωματική έλξη και απλή εκτόνωση σεξουαλική.
Είναι η συνάντηση του άνιμους και της άνιμα αντιστοίχως στον αρσενικό και θηλυκό άνθρωπο.
Το να είσαι ερωτευμένος με αυτο τον τρόπο το γνωρίζεις, δεν χρειάζεσαι κανένα να σου το πει, όπως λέει και η Προφήτις στον Νίο.
Αυτό τον έρωτα δεν το θέλει το σύστημα. Τον πολεμά λυσσαλέα, ενώ προωθεί κάθε άλλου είδους σεξουαλική συναλλαγή. Γιατί ο έρωτας με αυτή τη μορφή κάνει τον άνθρωπο ανίκητο και πραγματικό ΑΝΘΡΩΠΟ.
Είναι όμως  και το ΛΑΘΟΣ στο σύστημα. Ένα λάθος, από το οποίο θα ανατραπεί.
Ο έρωτας με αυτή την μορφή είναι ένωση και των 12 κέντρων από τα πόδια έως την κορυφή, φώτιση αληθινή.
Αυτός ο έρωτας σε μια κερδοσκοπική κοινωνία δεν ευδοκιμεί. Μόνο ο αγοραίος σε παρελάσεις Μεροβιγγείων, δημοσίους αυνανισμούς και αναπαραγωγής γονιμοποίησης ΜΗΧΑΝΩΝ τεχνητές.

Η επιλογή του Σκορπιού είναι δύσκολη πολύ.
Ή αετός θα γενεί, ή  θα παραμείνει δηλητηριώδες  ερπετό.
Είναι η αναμέτρηση με την ΔΥΝΑΜΗ  και την αρνητική της εξίσωση που πηγάζει από πολύ βαθιά.
Ίσως από τα έγκατα της γης ίσως από την ΜΗΤΡΑ του σύμπαντος την αρχική, ίσως από ένα υδάτινο ον με λέπια και ουρά γιατί ζώδιο  είναι του νερού .
Αλλά όπως και να έχει, αυτή η ΠΗΓΗ δεν μπορεί να κατανοηθεί με την ανθρώπινη μορφή, ούτε να εκλογικευτεί, ή να ατενιστεί χωρίς ο άνθρωπος, σαν Φαέθων να καεί.
Ίσως εκεί μόνο ο Ηρακλής μπορεί να ανεβεί και, ο Νίο που πήγε να την επισκεφτεί.
Ο Οδυσσέας παραμένει  «αετός» ,  στο όνειρο της Πηνελόπης, που της εξηγεί.
Την αυλή των θαυμάτων εποπτεύει, ερμηνεύει και  για χάρτινα φεγγαράκια τραγουδεί.

Αστραία
14 03 2016

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s