Ιδέ ο Άνθρωπος


«Θα εκτιμούσα ένα φιλόσοφο στο μέτρο που θα μπορούσε να δώσει ένα παράδειγμα»
Είχε πει  ο φιλόσοφος Φ. Νίτσε, απογοητευμένος προφανώς από την έλλειψη  καλών παραδειγμάτων των φιλοσόφων, του κύκλου του.
Είναι πολύ σημαντικό γεγονός το παράδειγμα;
Μεγίστης σημασίας ,γιατί  αποτελεί την καλύτερη απόδειξη της συνέπειας ενός ανθρώπου.
Συνέπειας λόγων, έργων και πράξεων.
Ας δούμε την ασυνέπεια των περισσοτέρων ανθρώπων, την πλήρη αντίφαση λόγων και έργων και την απόλυτη ΑΝΤΙΝΟΗΣΗ  και την απουσία ορθού ΝΟΥ και πως ο μεγάλος μνηστήρας ΑΝΤΙΝΟΟΣ,ληστεύει το παλάτι του καθαρού μυαλού.
Ας δούμε όλα τα ψέμματα που λένε οι άνθρωποι για τον εαυτό τους,  στον εαυτό τους, πρωτίστως.
Προσωπικά εκτιμώ αφάνταστα ένα άνθρωπο που είναι συνεπής με αυτά που λέει ,ακόμη και αν διαφωνώ με αυτά που λέει.
Λέει λοιπόν κάποιος:
-Εγώ είμαι ένας άνθρωπος  καλός.
Καλός, για ποιον και γιατί;
-Εγώ είμαι ένας άνθρωπος της ειρήνης.
Ναι, αλλά ζεις σε μια  χώρα που  κάποιοι άλλοι έχουν πολεμήσει για να απολαμβάνεις εσύ την ειρήνη σου, ήσυχα.
-Εγώ αγαπώ όλο τον κόσμο.
Ποιον συγκεκριμένα έχεις αγαπήσει, ή ποιους και τι έχεις  κάνει γι αυτούς;
-Εγώ είμαι υπέρ της κατάργησης των ορίων  και των συνόρων.
Βεβαίως, να καταργήσεις   και τα όρια του εαυτού σου , ξεκινώντας από την επιδερμίδα σου, λεπτή ή χονδρή και την κυτταρική  μεμβράνη του κυττάρου σου.
-΄Ολα ΕΝΑ είναι.
Ναι, αλλά έχεις διάφορα όργανα στο  σώμα σου που επιτελούν διαφορετικές λειτουργίες σε διάφορα είδη  ιστών
-Είμαι υπέρ  της εγκράτειας
Υπέρβαρος 200 κιλών
-Είμαι ένα ελεύθερος άνθρωπος.
Με πόσες εξαρτήσεις και από τι;
-Είμαι ένας άνθρωπος  ευθύς και ειλικρινής
Με τον προϊστάμενο σου, τον χορηγό σου και τον κομματάρχη σου, όχι.
-Είμαι ένας άνθρωπος φιλάνθρωπος και ανιδιοτελής
Πόσες φιλανθρωπίες έκανες χωρίς να κερδίσεις κάτι;

-Είμαι  ένας καλός χριστιανός και ευσεβής
Δηλ. ζεις συμφώνως με τις χριστιανικές προτροπές. Αγαπάς και τους εχθρούς σου, γυρίζεις το άλλο μάγουλο, αν σε κτυπήσουν στο ένα, δίνεις τον ένα χιτώνα σου και έχεις μόνο ένα στο σπίτι σου κλπ
-Είμαι χριστιανός και πατριώτης.
Μπορείς να είσαι πατριώτης  όσο θέλεις, αλλά δεν μπορείς να είσαι  και χριστιανός. Ο Χριστός δεν ήταν πατριώτης, δεν έκανε κάτι για την πατρίδα του και τους συμπατριώτες του, ούτε κράτησε ποτέ Μ16 στα χέρια του.
-Είμαι χριστιανός και  εθνικιστής.
Μπορείς να είσαι χριστιανός αλλά όχι εθνικιστής, η θρησκεία που πιστεύεις το απαγορεύει αυτό και τον εθνικισμό τον  θεωρεί ,αίρεση.
-Είμαι διεθνιστής ,δεν υπάρχουν πατρίδες.
Πολύ καλά. Σε αυτή την  έρημη πατρίδα τι κάνεις και κάθεσαι, τρως και πίνεις σε βάρος της;
-Είμαι κατά της στράτευσης και των   όπλων.
Θαυμάσια, να πας σε μια χώρα που δεν υπάρχουν αυτά και να μας καλέσεις  να έλθουμε και εμείς να ζούμε ειρηνικά.
-Είμαι  χριστιανή, χριστιανικών αρχών.
Δηλ, είσαι  σεμνή, ταπεινή,  διακριτικής αμφίεσης, κάνεις έρωτα μόνο για αναπαραγωγή και τεκνοποίηση, υπακούς τον σύζυγο σου, δεν χωρίζεις ποτέ, νηστεύεις τη σαρακοστή, δεν ανεβάζεις σέλφι φωτογραφίες στο Φβ,  μόνο απολυτίκια  χριστιανικά και θρησκευτικά.
-Είμαι υπέρμαχος του αρχαιοελληνικού κάλλους.
Για δείξε μας κάτι  σε ΚΑΛΛΟΣ, πάνω σου
-Είμαι πολυθεϊστής Έλλην
Δηλ. Απόλλων Μίθρας Αφροδίτη Αστάρτη Κυβέλη  κλπ
-Είμαι 12 θειστής
Δηλ απορρίπτεις τους Κάβειρους Θεούς και τα Ορφικά
-Είμαι  κατά της μεταφυσικής, αν και αρχαιοελληνιστής
Προφανώς, δεν παίρνεις ποτέ μέρος στις παγανιστικές  τελετές και τελετουργίες πανσελήνου και ισημεριών
-Είμαι κατά της μεταφυσικής, γενικώς.
Δηλ ξέρεις τι είναι   και έχεις μελετήσεις καλά, την φυσική
-Είμαι κατά της  αστρολογίας, δεν πιστεύω στην αστρολογία.
Είσαι και αρχαιοελληνιστής  και χριστιανός αλλά δεν πιστεύεις στην αστρολογία που  γνώριζε ο Ιπποκράτης και στο άστρο της Βηθλεέμ., ούτε το  έχεις ερευνήσει το θέμα ποτέ. Είναι  ένα θέμα πίστης.
-Εγώ είμαι ορθολογιστής και  πτυχιούχος επιστήμων
Δηλ, διδάσκεις και έχεις διδαχτεί  την επιστημονική μέθοδο της αναπαραρωγής με τον κρίνο.
-Εγώ είμαι ορθολογιστής και αιτιακράτης. Αίτιον αποτέλεσμα. Αυτό μόνο.
Δηλ. τα μαντεία  των Ελλήνων προγόνων σου για τα οποία υπερηφανεύσαι και αποτέλεσαν την βάση ενός μεγάλου πολιτισμού, ήταν απάτη  και οι πρόγονοι  σου χαζοί, γιατί η μαντεία δεν είναι αιτιοκρατική επιστήμη.
-Εγώ είμαι της αρχαιοελληνικής παράδοσης, αυστηρά.
Δηλ. δεν γράφεις στον υπολογιστή των πολυεθνικών, δεν μπαίνεις σε αεροπλάνα και τραίνα, δεν έχεις ΔΕΗ σπίτι σου , μόνο με  άλογο κυκλοφορείς και κεριά ανάβεις  για να φωτιστείς.
-Εγώ είμαι ευσεβής πιστός της πατρώας θρησκείας των προγόνων μου.
Μόνο που στη Δήλο υπάρχει και το ιερό της  Αιγυπτίας Ίσιδος που λατρευόταν μαζί.

-Ο Θεοδόσιος έσφαξε τόσους Έλληνες εθνικούς.
Και ο Κλεομένης, Αργείους Έλληνες, μήπως, σου διαφεύγει το γεγονός;
-Οι Εβραίοι φταίνε για όλα, οι Ρότσιλντ και οι μασόνοι.
Ο Εφιάλτης δεν ήταν  ούτε Εβραίος  ούτε Ρότσιλντ,ούτε μασόνος.
-Ο Ιησούς είναι Έλληνας
Φυσικά και ο Αλέξανδρος σλαβοσκοπιανός. αγιοποιημένος θεός, μη παραπονείσαι.
-Εγώ δεν πιστεύω σε θεούς αλλά, πρέπει να θεοποιήσουμε τον Αλέξανδρο.
Δηλ. εσύ είσαι ο  ξύπνιος, που θέλει να πουλήσει τον  Αλέξανδρο  σαν θεό,σε ανθρώπους  χαζούς
-Εγώ είμαι άθεος.
Τότε μην ασχολείσαι με τους θεούς και τα κίτρινα ανθρωπάκια που κατοικούν την σελήνη.
-Εγώ πιστεύω στο ένα αληθινό θεό.
Ναι, προφανώς στον δικό σου και  τα υπόλοιπα άλλα δισ, στον δικό τους, αληθινό θεό.
Καθένας στο δικό του  «αληθινό»‘  θεό, πιστεύει.
-Εγώ κάνω σεμινάρια , διδάσκω, πως να γίνει  κάποιος πλούσιος και ευτυχισμένος.
Είναι προφανές το γεγονός πως είσαι και πολύ πλούσιος και πολύ  ευτυχισμένος και ασχολείσαι με τα σεμινάρια των φτωχών και δυστυχισμένων.
-Εγώ  είμαι  σύμβουλος επιχείρησης
Έκανες ποτέ μια δική σου υγιή επιχείρησή σε αυτό το  σύστημα;
-Εγώ δεν ξέρω πως  να πιλοτάρω ένα αεροπλάνο αλλά , δώστε  μου μια ευκαιρία
Γιατί όχι, εσύ και άλλοι 120  ενωμένοι πρωθυπουργοί και βουλευτές της Ελλάδος να δοκιμάσετε μια φορά.
-Εγώ θα πατάξω την διαφθορά και την διαπλοκή.
Κρύψε μόνο τις οφσορ εταιρίες και κάτι παχυλούς λογαριασμούς
-Εγώ για την Ελλάδα, το κάνω
Πόση περιουσία απέκτησες παλεύοντας για την Ελλάδα;
-Εγώ είμαι υπέρ του αθλητισμού και της φυσικής άσκησης.
Δεν θυμάσαι πότε γυμνάστηκες τελευταία.
-Εγώ είμαι υπέρ της Ελληνικής παράδοσης, γνήσιος Έλλην, αυτόχθων.
Παντρεύτηκες  μια Φιλιπινέζα και έκανες  δύο » Ελληνόπουλα» να συνεχίσουν την παράδοση αμιγούς  ένδοξης    Ελληνικής αυτοχθονίας.Συμφωνούν και οι Φιλιππίνες.
-Εγώ είμαι υπέρ της παρέλασης όλων των πολυπολιτισμικών στοιχείων κατά την εθνική  επέτειο  μας
και, των Αιγυπτίων ,να κρατούν και την Ελληνική σημαία. Είναι τιμή τους και τιμή μας.
Σίγουρα θα παρελάσεις εθνικά υπερήφανος με την Αιγυπτιακή και Αλβανική σημαία στις αντίστοιχες χώρες. Με όλη την συμπάθεια μας. Μόνο Αμερικάνοι, Γερμανοί, Άγγλοι και  Γάλλοι δεν έχουν εκδηλώσει  την επιθυμία να παρελάσουν με την Ελληνική σημαία. Κρίμα, ο πολυπολιτισμός  καθυστερεί ακόμη  για να γίνει συνολικός.
-Είμαι φανατικός αντίπαλος του χριστιανισμού.Ολημέρα γράφω εναντίον του, πρώτη είδηση  και θέμα. από τα χρόνια τα παλιά, σε  βιβλία πολλά.
Οι γκρίζες διαφημίσεις έχουν τα ωφέλη τους. Ας βάλουμε και λίγο Όμηρο που είναι θέμα ΙΝ τον  και τον τελευταίο καιρό πουλά.
-Είμαι σπουδαία  εικαστικός
Τα έργα μου βρίσκονται  προφυλαγμένα  από την σκόνη στην αποθήκη μου.
-Είμαι μεγάλος αρχηγός στρατιωκών επιχειρήσεων.
Τις έχω παρακολουθήσει από την τηλεόραση και στο μισό μέτρο σταματώ  για τον καφέ γιατί έχω βάλει μερικά κιλά παραπάνω από της ταβέρνας, τον  ρυθμό.
-Είμαι εναντίον των βουλευτών των κομμάτων και των θρησκευτικών.Ωρύομαι στο Φβ για την αδικία με ΚΕΦΑΛΑΙΑ
Προφανώς δεν βολεύτηκες ακόμη για να  κάνεις τα ίδια και χειρότερα.
-Είμαι υπέρ της  υγιεινής ζωής.
Τρώω πάντα πάνω σε είδη υγιεινής  αέρος και νερού, υγιεινού.
-Εγώ ενημέρωση, κάνω απλώς
Είσαι πολύ ενημερωμένος και αρκετά μορφωμένος για να γίνεις πιστευτός  με ευρύ εύρος παιδείας και αυτοπαιδείας. Είναι ολοφάνερο πάνω σου αυτό.
-Πρέπει να κάνουμε διαφωτισμό.
Να ορίσουμε και να δούμε πρώτα την διαφανή πηγή εκπομπή του φωτός.
-Δεν με νοιάζει ποιος είναι   αυτός που μιλά αρκεί να μου φαίνεται εμένα σωστό αυτό για το οποίο μιλά
Άρα, μη ρωτάς κανένα για οτιδήποτε αρκεί που φαίνεται εσένα σωστό . Οι ερωτήσεις και οι συζητήσεις είναι περιττές .
-Εγώ είμαι τύπος  σιωπηλός λακωνικός .
Μη λες πολλά, σαν τον Κρισναμούρτι που μίλούσε  ατέλειωτα για την σιωπή.
-Εγώ είμαι ένας άνθρωπος αμόρφωτος,  ούτε σχολείο πήγα, ούτε πανεπιστήμιο.
Δεν πειράζει, αρκεί που το ομολογείς και  ένα πλαστό πτυχίο , μόρφωση,  δεν αποκαλείς.
-Εγώ είμαι ένας άνθρωπος μορφωμένος.
Άρα είσαι  ΟΜΟΡΦΟΣ στη μορφή.
-Εγώ είμαι τύπος  θαρραλέος, μάγκας, παλικάρι και νταής.
Ναι, από μακριά και μέσα από το πληκτρολόγιο, παλικάρι της φακής.
-Εγώ είμαι ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος , την τελευταία φορά που είδα προσφυγόπουλα στην ακτή, τους έδωσα ένα  σωσίβιο να περπατήσουν  αγκαλιά μαζί. Ανεβάζω και φωτό στο ΦΒ με το προσφυγικό δράμα.
-Εγώ είμαι ένα πολύ μετριόφρονων άνθρωπος. Πάντα κλαίω από συγκίνηση όταν ανεβάζω όλες τις φωτογραφίες  της υπέρλαμπρης προσωπικότητας  μου,  προς  παράδειγμα και διδαχή.
-Εγώ είμαι  υπέρ της αρχής προστασίας  κατά της καταπάτησης  των προσωπικών δεδομένων του ΦΒ καί άλλων κοινωνικών μέσων.
Τους τα δίνω απλόχερα μαζί με όλες τις γαργαλιστικές λεπτομέρειές του θαυμαστού βίου μου,  προφίλ και ανφάνς, τις πίτσες που  τρώω .  συνταγές για προφιτερόλ και όλα τα καφέ που συχνάζω.
-Σε  τελικά ανάλυση είμαι ένας καλλιτέχνης που πάλλομαι από έμπνευση. αισθητική, δόνηση φλόγα
Με παλλόμενες επιχορηγήσεις ΜΟΝΟ
-Η ποίηση είναι ένας τρόπος ζωής, επαναστατικός.
Στα πόσα ποιήματα και απαγγελίες του  ποιητή  Φανφαφάρα, επαναστατεί ο λαός;
-Εγώ είμαι ένας λόγιος διανοούμενος,πανεπιστημιακός, βιβλία γράφω.
Σίγουρα, αλλά, άλλο ο ιδρώτας ενός γραφέως και άλλο το αίμα ενός πολεμιστή που το έχει δώσει για να γράφεις εσύ ,άρθρα και  βιβλία μαζί.

-Εγώ είμαι ένας πολύ λογικός  άνθρωπος
Σε ένα τόσο παράλογο κόσμο;;;;;;;
ΠΩΣ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ;;;
ΠΩΣ;
Δεν είναι λάθος, να αγαπάς τον εαυτό σου και να τον προστατεύεις σε ένα κόσμο  στην ουσία τόσο  παράλογο, εγωμανή και  εχθρικό.
Το λάθος είναι να τον αγαπάς  και να τον υπερασπίζεσαι με τρόπο, μη σωστό
κοιτώντας τον, σε ένα καθρέφτη αυτοανάκλασης    με ναρκισσιστικό φιλαυτισμό και να παίρνεις στα σοβαρά ένα μικρού βεληνεκούς….. ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΓΩ

Αστραία
03 04 2016

 

Σχολιάστε