1984 χρόνια Ρεαλιστικού Οργουελισμού


 

1984 Χρόνια και 14 Ημέρες μετά….

Ο 20ος Αιών θα έκλεινε με το καταπληκτικό βιβλίο ΣΤΑΘΜΟ, στην πολιτική σκέψη, του Τζώρτζ Όργουελ,  που γράφηκε το 1948,προφητικό με  αναγραμματισμό .
Αξίζει να σημειωθεί πως υπήρξε αναφορά για το έργο και στην τελευταία ταινία του Τζέιμς Μποντ με το ΦΑΝΤΑΣΜΑ να πρωταγωνιστεί και να του καταστρέφει ,τη ζωή.
Ήταν και είναι, ένας θρίαμβος στην ανθρώπινη ΣΚΕΨΗ και την Ελευθερία της και χαίρομαι αφάνταστα , όταν  μέσα σε όλο αυτό το ναρκισσιστικό συγγραφολόι της ατέρμονης φλυαρίας και αυτοϊκανοποίησης, συναντώ βιβλία και συγγραφείς που έχουν νόημα ύπαρξης και έχουν κάτι  πραγματικά να πουν και να προσθέσουν  στην εξέλιξη της και στον ρεαλισμό του πραγματικού.
Η υπόθεση είναι  γνωστή και ανατριχιαστικά προφητική, όπως συμβαίνει με  όλα τα σπουδαία βιβλία.
Τα υπουργεία Αλήθειας και Αγάπης αναλαμβάνουν  την χειραγώγηση του μυαλού μας  και του ΝΟΥ μας, σαν νέοι ΑΝΤΙΝΟΟΙ.
Το μυαλό είναι πάντα ο στόχος, τρία κλικ αριστερά, τρία κλικ δεξιά  σε βρώμικη προπαγάνδα του μεγάλου Αδελφού.

Η προπαγάνδα έχει τις ρίζες της  ίσως στον πρώτο πίθηκο, ως πρώτο προπαγανδιστή που πήρε ένα κόκαλο όπως περιγράφει και ο Κιούμπρικ στην Οδύσσεια του 2001 και άρχιζε να εκθειάζει τα πλεονεκτήματά του και τις χρήσεις του με σκοπό την επικράτηση του, στο ζωικό βασίλειο.
Θα ακολουθούσαν διάφορες μορφές προπαγάνδας  και διαφήμισης ενός προϊόντος;  κόμματος, ή ενός θεού,που φθάνουν μέχρι τον ηγεμόνα του Μακιαβέλι, τον Γκέμπελς και τον Γεωργαλά.
Στα χρόνια της Εποχής του Κριού, ήταν δύσκολο να υπάρξει αποτελεσματική προπαγάνδα για την Ελληνική  κυρίως ,πραγματικότητα. Η Μηδική αυτοκρατορία  υπήρχε  για να εξαγοράζει συνειδήσεις περισσότερο και όχι  να προπαγανδίζει, τακτική,  που την συνεχίζει επιτυχώς ,μέχρι σήμερα.
Ο λόγος είναι απλός. Οι  άνθρωποι ήταν λίγοι, όλοι λίγο πολύ γνωριζόταν μεταξύ τους και όλοι ήξεραν ποιος είναι ποιος, και τι κάνει ακριβώς.Οι ΜΗΔΟΙ δεν χρειαζόταν προπαγάνδα.Ο φόβος και ο χρυσός ήταν τότε, αρκετός.
Υπήρχε βεβαίως ρητορεία, δημαγωγία, σοφιστεία με την χρήση του λόγου και της πειθούς, αλλά όχι προπαγάνδα με την  ευρεία έννοια της σκοτεινής Εποχής των Ιχθύων που ακολούθησε μετά.
Γιατί;
Γιατί για  να ευδοκιμήσει αυτό το είδος της χειραγώγησης του μυαλού και να δημιουργηθεί ο πρώτος μεγάλο μνηστήρας που κλέβει τον ΝΟΥ χρειάζονται οι εξής προϋποθέσεις:
1.Η απουσία του ΝΟΥ και της καθαρής λογικής που συμβαδίζει με το καθαρό και όχι νοσηρό συναίσθημα. Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ απουσιάζει και σε θολά νερά   του θυμικού, βουλιάζει.
2.Η ομίχλη του Ποσειδώνα. Η προπαγάνδα ευδοκιμεί πάντα μέσα σε μια ομίχλη αδιαφάνεια σκοτάδι και σκιά και πάντα χρησιμοποιεί το συναίσθημα στην υπερβολή και την έλλειψη του για να βουλιάζει τα καράβια της σκέψης.
3.Χρησιμοποιεί το μεγάλο πλήθος και  υπερ αστικοποιήμενων πόλεων και την ανωνυμία για να κρυφθεί μέσα στην ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ από την εποχή των  Ρωμαίων και του Κωνσταντίνου, την αχανή.
Το μικρό πλήθος  είναι ακατάλληλο  για την άνοδο αυτοκρατοριών και δικτατοριών. Η βάση αυτών των οργουελιανών ληστρικών συστημάτων  είναι η ψυχολογία του όχλου και της αγέλης από την οποία αποτελούνται και στην οποία απευθύνονται.
4. Κλέβει τις ΛΕΞΕΙΣ, όταν δεν τις καταργεί και αλλάζει την έννοια τους ή τις χρησιμοποιεί  ως σλόγκαν,συνεχώς και   διαστρεβλώνει το νόημα τους.
5.Και τέλος έχει πάντα μια  ΑΝΤΙΘΕΣΗ του νου και ποτέ, μια ΘΕΣΗ και πρόταση.
Ένας ΙΡΟΣ κουτσομπόλης  είναι  σε πρωινά και  ηλίθια μεσημεριανά  και ένας κομπλεξικός  ΘΕΡΣΙΤΗΣ που στο σημερινό διαδίκτυο, το φαινόμενο του κίτρινου τύπου και του ροζ, ανθεί, μιας  «ενημερώσης» και, προπαγανδίζει συνεχώς ανάμεσα σε γκρι διαφημίσεις και σκιές, το θέμα που προωθεί.

Ας  δούμε μερικά παραδείγματα  ενδεικτικά καικατατοπιστικά.
Πρωτοσέλιδο, οι διακοπές μια ανεγκέφαλης τηλεπαρουσιαστρίας συνήθως  ξανθιάς, πότε   παντρεύτηκε και πότε χώρισε.
Ε και; Ποιον ενδιαφέρει πραγματικά.
Πρωτοσέλιδο , τα οπίσθια  μιας καυτής  πορνοστάρ.
Ε και;  Τηλεκανιβαλλισμός, σεξουαλικά πεινασμένων, ενός  sex  shop σε πωλήσεις ανθρώπινου κρέατος.
Πρωτοσέλιδο, οι ατασθαλίες του τάδε  υπουργού και του βήτα βουλευτή.
Ε,και;  Την άλλη ημέρα προάγεται, σε θέση κλειδί.
Φωτογραφίες με λευκά παιδάκια με έγχρωμα παιδάκια  αγκαλιασμένα σε ποστ φιλάνθρωπων ΜΚΟ.
Δεν είναι συγκρίσιμα  τα μεγέθη . Και τα λευκά και τα έγχρωμα παιδάκια, όταν είναι φτωχά δεν αγκαλιάζονται αληθινά.
Φωτογραφίες με γυναίκες να φορούν την μπούργκα και  άλλες υπέροχες, με αρχαιοελληνική κόμμωση και φορεσιά.
Δεν είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη. Η  καθημερινή γυναίκα στην Δύση δεν έχει καμιά σχέση με  το photo shop  που  ψεύτικα ,την ανα παριστά. Πολλές φορές, είναι και σε χειρότερη θέση.

Η προπαγάνδα τελειώνει μόλις  ο Οδυσσέας φθάνει στην Ιθάκη του, γιατί αυτό που κάνει ο Οδυσσέας μόλις φθάσει, είναι να πάρει τον κόσμο πίσω του μαζί με όλες τις ΛΕΞΕΙΣ του και γιατί έχει μια ΠΡΟΤΑΣΗ και όχι ΑΝΤΙΘΕΣΗ, που δύσκολα  μπορεί κανείς, να  την αρνηθεί.
Η πρόταση του Οδυσσέα αφορά ,ένα  Ήλιο λαμπερό που φωτίζει όλη τη γη και ένα κόσμο ΦΩΤΕΙΝΟ,
όπως ήταν από την ΑΡΧΗ, στο πρώτο της ροδοδάκτυλης αυγούλας, πρωινό.

08 04 2016
Αστραία

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s