Η Ωραιότης και ο Έρως


%ce%b1%cf%86%cf%81%ce%bf%ce%b4%ce%b9%cf%84%ce%b7-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%b4%ce%b1%cf%85%cf%81%ce%bf%cf%83
Η πολεμίστρια ένοπλη  Αφροδίτη Αρεία Μορφώ στην Επίδαυρο

Η  γέννηση της  πεντάμορφης Αφροδίτη συμφώνως τους Ελληνικούς μύθους, έχει δύο εκδοχές.
Η πρώτη αναφέρεται στη γέννηση της από τον αφρό, όταν ο Κρόνος έκοψε τα γεννητικά  όργανα του Ουρανού και η δεύτερη,  όπως αναφέρεται από τον Όμηρο, ως κόρη του Διός και της Διώνης που τραυματίζεται από τον Διομήδη. Είναι σύζυγος του Ήφαιστου και έχει εραστή τον Άρη, γιο της Ήρας και του Διός.
Ποια είναι η Αφροδίτη, η θεά της ομορφιάς;
Η Ελληνική Μυθολογία  μας τα εξηγεί αυτά συμβολικά και συμπεριεκτικά, με την ενωτική  δύναμη της αλληγορίας στην ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ  της  ΜΥΘΙΣΤΟΡΙΑΣ. Τα εξηγεί στη ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ της Αυτοπαρουσίας.
Όταν ο Εαυτός είναι παρών, ο κόσμος είναι συν ΕΙΔΗΣΗ χαρούμενης ευσχημίας.
Κάθε  πράγμα στον κόσμο της  ύλης έχει την μορφή του, το σχήμα του.
Χωρίς ΜΟΡΦΗ και όρια, δεν  υπάρχει υλικός κόσμος. Η μορφή σχηματίζεται  από το περίγραμμα , τα σύνορα, τα όρια, αρχίζοντας από την κυτταρική μεμβράνη των προκαρυωτικών, την πλασματική των ευκαρυωτικών κυττάρων στα όρια ενός πολυκύταρου οργανισμού και, συνεχίζοντας μέχρι τα όρια της Γαίας,του Ηλιακού συστήματος και του σύμπαντος. Όλα  έχουν τα ΟΡΙΑ τους και όταν δεν υπάρχουν, θεωρούμε πως έχουμε συναντήσει το ΑΠΕΙΡΟΝ, μια έννοια δύσκολη στη σύλληψη της, με την ανθρώπινη μορφή της.Τα όρια, ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ, διευρύνονται, ερευνώνται και υπερασπίζονται .
Ο Πλάτων θεωρεί ,πως υπάρχουν δύο είδη Αφροδίτης, η Ουρανία και η Πάνδημος, συνδεόμενες με την  πλατωνική έκφραση του έρωτα, την ιδεαλιστική  και την φυσική, την σεξουαλική.
Εξ ΄αιτίας της ξεκίνησε,  ο Τρωικός Πόλεμος , ύστερα από την επιλογή του Πάρη, να της δώσει το μήλο της ΚΑΛΛΙΣΤΗΣ και την αρπαγή της Ωραίας Ελένη και ευνοούμενης της,  από τους Τρώες που είχαν κτίσει τα τείχη τα  ψηλά για να την φυλακίσουν μαζί με όλους τους θησαυρούς τους ενεργειακούς  και φυσικούς πόρους και τα  όλα τα λεφτά.
Η πεντάμορφη είναι, Η ΓΝΩΣΗ, γιατί μόνο η γνώση μπορεί να δώσει ενδελεχή μορφή στα όντα με την ενέργεια τους  και η αυτογνωσία, να τα κάνει όμορφα. Οι Αχαιοί πρέπει να πάρουν πίσω την κλεμμένη ομορφιά και η εξουσία γκρεμίζεται σε τάρταρα βαθιά. Χωρίς γνώση τίποτα δεν μπορεί να κάνει  κανείς, απλώς φυτοζωεί, έξω από τα τείχη της και ασχημονεί.
Το τέρας μέσα στην αλαζονεία του γίνεται άσχημο, χωρίς σχήμα, αλλά, η πεντάμορφη θα βρεί τρόπο να το κάνει όμορφο ξανά μέσω της αναδιάταξης του ενεργειακού πλέγματος με της γνώσης, τα όπλα, τα αποτελεσματικά.
Η Αφροδίτη, είναι το  στρογγυλό ωάριον, που η ύπαρξη, το ταξίδι της,  με ένα πόλεμο ,ξεκινά.
Θα κατακτηθεί από ένα  σπερματοζωάριο ευθύ,νομοτελειακά.
Γιατί το σύμπαν είναι θηλυκό, στην πόλωση της ενέργειας, όταν αναδύεται από τον παγκόσμιο Ωκεανό, της συλλογικής συνείδησης;
Γιατί είναι στρογγυλό,σφαιρικό. Είναι η πρώτη του ΜΟΡΦΗ, η συμπαντική. Ο κύκλος που τα όρια του, την περιφέρια του, οριοθετεί. Ο πυρήνας, το κύτταρο, το ζυγωτό.

Γιατί η Αφροδίτη ωραιότης είναι ενότης;

Γιατί η ΕΝΟΤΗΤΑ  είναι η 1η,  θεμελειώδης, ισχυρή ΔΥΝΑΜΗ ,  η φιλότης, που τα όμοια ΠΡΩΤΟΝΙΑ στο κύκλο του πυρήνα  του ατόμου, συγκρατεί συνδεμένα  μεταξύ τους σφικτά .Είναι ο κεστός ιμάντας, που θελτικά, τα δένει.
Το παραμύθι, στον απόηχο της όμορφης Αφροδίτης μας  μιλά,  ημερεύει τον Άρη, ιδανικό εραστή για τον σωστό λόγο να πολεμά, χωρίς να γίνεται πολεμοχαρής, όπως τονίζει και η Αθηνά.
Ο κουτσός Ήφαιστος  μας δίδει στα δίχτυα του όλα τα σημεία της αντίληψης σε κόμβους νοημοσύνης  σταθμούς,περίτεχνα πλεγμένης.
Γιατί ο Ήφαιστος είναι κουτσός και άσχημος;Είναι ένα τέρας;
Όχι. Είναι η άλλη μορφή του Πλούτωνα Άρη, μέχρι να γίνει  από φίδι και  Σκορπιός ,Αετός και η Αφροδίτη  στα Κύθηρα, τον περιμένει.
Όταν νικάμε το ΤΕΡΑΣ μέσα μας ,με πόλεμο αμείλικτο, και δεν αρχίζουμε να του μοιάζουμε,  τότε,  η ΟΜΟΡΦΙΑ του όντος  ξεδιπλώνεται σαν βεντάλια, αναδύεται από το κοχύλι  του Έρωτα που ερωτά και είναι ο θρίαμβος της ΓΝΩΣΗΣ, που με τα φτερά του ΑΕΤΟΥ, πετά.
Η πεντάμορφη και το τέρας, τα βρήκανε και ζήσανε καλά σε Ζυγό, ζευγάρι ύλης και ενέργειας, αρμονίας , η  ανδρεία  μαζί με την ομορφιά ενδελεχίας.
Εμείς;;;;

Ερμηνεία του παραμυθιού: Η Πεντάμορφη και το Τέρας
Η  ομορφιά και ο έρωτας των Ομηρικών Επών  άμα τη δημιουργία τους
18 102016

Αστραία

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s