Ορυμαγδός Αχαιών


Ιθύς επιστολή για την παιδεία

Θα μπορούσε να ήταν η πρεσβεία στον Αχιλλέα, ιθύς αποστολή με τον Φοίνικα τον Αίαντα και τον Οδυσσέα, αλλά δεν ήταν. Θα μπορούσαμε να ήμασταν ο  «Αχιλλέας»,  αλλά δεν ήμασταν.  Ήταν όμως μια μικρή από το ΠΑΜΕ και την ΕΛΜΕ για την ενημέρωση μας  επιτροπή και ήμασταν μερικοί ταλαιπωρημένοι Αχαιοί . Ο κ Αγαμεμνονίδης δεν παρέστη λόγω φόρτου γραφειοκρατικής εργασίας και παρέμεινε στην  κεντρική σκηνή . Τριγύρω  εμείς ,   στις υπόλοιπες γραφεία  σκηνές μουτρωμένοι και βαρύθυμοι  χωρίς την φόρμιγγα  του ημίθεου να  άδει και να μας παρηγορεί.  Στο βάθος τα τείχη της Τροίας  των εχόντων και κατεχόντων Εκτόρων  στην πάχνη  μιας ομίχλης την  ομηρική.

Η παρουσίαση ήταν η κλασσική . Ο λαός, οι εργαζόμενοι τον ντόπιο και ξένο κεφάλαιο, η ζωή είναι μετά πριν το ΠΑΜΕ ή ίσως αλλού βήμα βήμα σιγά σιγά . Αναζητείται  τα τελευταία χρόνια από το  κόμμα  που ίδρυσε ο Αβραάμ  Μπεναρόγια   στην  Θεσσαλονίκη της αριστεράς  με σπουδή στο ρόλο του Ίρου Αρναίου  να ζητιανεύει  έξω από  το παλάτι των Ελλήνων την Βουλή. .   Αριστερά και δεξιά , σχήματα  κόμματα και  χρώματα  που ξεθωριάζουν ξεφτίζουν  χωρίς  της   ιστορικής  αλουργίδος την δικαίωση   υπογραφή. Είναι η  μεγάλη οικονομική  ανισότητα που δημιουργεί  την  κοινωνική  αδικία   σε ένα κράτος βίας και διαφθοράς εφήμερο πολύ;  Ο πολύ ρομαντικός θεωρητικός του μαρξισμού Καρλ Μαρξ, έγραφε λυρικά  ποιήματα στην γυναίκα του,  υποστήριξε  πως οι φιλόσοφοι δοκίμασαν να ερμηνεύσουν τον κόσμο, αλλά, δεν θα πρέπει, να προσπαθήσουν να τον αλλάξουν κιόλας; Οι φιλόσοφοι  προσπάθησαν ν’αλλάξουν τον κόσμο, αλλά, δεν θα πρέπει να προσπαθήσουν ν’αλλάξουν και τον Εαυτό τους, δίνοντας ένα  καλό παράδειγμα  σε μία κοινωνία που  η επικοινωνία  βαριά νοσεί σε διαλόγους  μονολόγους του Μπέκετ  περιμένοντας τον Γκοντό  ψηλό ή κοντό;

Ακολούθησε ο γενικός γραμματέας  την δυσμενή κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε να μας εξηγεί με του Διομήδη το πάθος την φλόγα και  την ορμή και σε απεργιακή κινητοποίηση να μας καλεί.Ο κ Αγαμεμνονίδης  εξήλθε βλοσυρός και οργισμένος . Πάραυτα  νέα συνέλευση των καταπονημένων  Αχαιών συγκαλεί και με το σκήπτρο του Διός  Ερμή  μας  ομιλεί.

-Δεν πάει άλλο .Πρέπει να στείλουμε ένα ηχηρό  μήνυμα στους Τρώες τους έχοντες και κατέχοντες   μιας  τροϊκανής συμμορίας. ΌΛΟΙ στην απεργία,  λουκέτο στα σχολεία.

Συμφωνήσαμε ΟΛΟΙ. Θερσίτης δεν υπήρξε. Σήμερα απεργούμε. Θα βγούμε ξανά στους δρόμους  να  ζητιανέψουμε ένα κομμάτι  για την παιδεία, λίγο ψωμί, μερικά ψίχουλα αγάπης συμπάθειας και κατανόησης   καμιά θεσούλα  μη απολυμένου δημοσίου υπαλλήλου και αρκετή  ελευθερία σε μια  δημοκρατία που με 4% μας  κυβερνεί.

Ποια είναι η διαφορά  Ίρου Θερσίτη και Οδυσσέα;Τα Ομηρικά Έπη είναι ακριβολόγα και σαφή.

Ο  Ίρος είναι  ζητιάνος  από την φύση του. Μια ζωή ζητιάνος  ήταν  και έτσι  θα παραμείνει.Ο Θερσίτης είναι ένα  μειονεκτικός υβριστής χωρίς θέση  γνώμη  σκέψη  και πρόταση ουσιαστική. Ο Οδυσσέας  ήταν και  είναι  «βασιλιάς», ακόμη και αν τα ρούχα ενός ζητιάνου φορεί, Οδύσσεια μαζί και  Ιλιάς,  κύριος ηνίοχος σε μια άμαξα  και  πορείας  γνώσης  αξιοπρέπειας  και   εξεγερμένης ανθρωπιάς

Από  το ημερολόγιο μιας εκπαιδευομένης καθηγητρίας  στο  Α Β, έως Ωμέγα

κατάστρωμα ενός ομηρικού σχολικού πλοίου,  με μια μυθολογική σχεδία

Οροθύνουσα απεργία

1 thoughts on “Ορυμαγδός Αχαιών

Σχολιάστε