Ο Μορφέας


ΝΙΟ ΤΡΙΝΙΤΥ

Ο Μορφέας είναι μια  σημαντική ΜΟΡΦΗ και πρωταγωνιστική στο ΜΑΤΡΙΞ και είναι το όνομα μιας Ελληνικής θεότητας, γιος του Ύπνου.
Ολόκληρη η ταινία αλληγορία λαμβάνει χώρα στο αιθερικό πεδίο με τις καταπληκτικές ιδιότητες του ονειρικού σώματος που περιγράφει στον κόσμο της ενέργειας και αναφορές στον κόσμο της ύλης.
Τι είναι όμως το ονειρικό σώμα που μπορεί να πετά  και η σύνδεση με τον μορφοποιητή Μορφέα;
Είναι απλά το ενεργειακό σώμα του ανθρώπου, ο ονειρευτής του, ο εσωτερικός οδηγός και ονειρευτής του.
Ένα αντίγραφο του υλικού του σώματος,καθαρή ενέργεια για αυτό και οι νόμοι της ύλης δεν ισχύουν και μπορεί να κινείται ελεύθερα στον χώρο και τον χρόνο και να πετά.

Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται με αυτό το  «σώμα» και είναι εμφανές σε όλα τα παιδιά . Καθρεφτίζεται σε αυτό βλέμμα της αθωότητος που ένα παιδί, άγγελος, μας κοιτά.
Όμως δεν πεθαίνουν και όλοι με αυτό.
Η αλλοτρίωση, οι εργασιακές συνθήκες,η  απανθρωπιά, η ψυχική μόλυνση που μεταδίδεται από νοσηρούς ενήλικες και  πολύ νωρίς καταστρέφουν κάθε σύνδεση  μαζί του και ομορφιά.
Οδηγούν στην πλήρη αποξένωση του ανθρώπου με τον εαυτό του και βλέπεις απέναντί σου, ένα ΞΕΝΟ,ένα άνθρωπο που δεν έχει καμια σχέση με τον Εαυτό του. Συνέχεια να αγωνιά αρπακτικά για το ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ και όχι για το ΕΙΝΑΙ της Ουσίας του.
Είναι ένα θλιβερό  θέαμα και μερικές φορές κωμικοτραγικό.
Η αποξένωση αυτή όσο περνά η ηλικία, γίνεται πιο  φανερή.
Οι περισσότεροι άνθρωποι γεράζουν άσχημα. Ό,τι αντοχές είχαν,  τους εγκαταλείπουν. Φοβούνται τον θάνατο , τις αρρώστιες, ξεμωραίνονται , ειδικά οι διάσημοι, οι πλούσιοι και αυτοί που είχαν εξουσία, τρελαίνονται. Κάνουν τα πάντα να κρατηθούν από σάπιες δομές, φιγούρες σε ένα καθρέπτη ματαιοδοξίας και γεράζουν χωρίς καμία αξιοπρέπεια, αυτογνωσία, σοφία, ηρεμία, γαλήνη και σωστές  μορφές ευδοξίας.
Οι περισσότεροι άνθρωποι πια γεράζουν νωρίς. «Πεθαίνουν» νωρίς. Έχουμε και  «γερασμένα» πλέον  νέα παιδιά.Οι σιλικόνες και τα ινστιντούτα καλλονής δεν μπορούν να κρύψουν την ασχημιά , τις μαύρες τρύπες της ψυχής,  και τα πλαστικά χαμόγελα μιας άδειας κατασκευής.
Ο Νίο αναρωτιέται για το ΜΑΤΡΙΞ, η Τρίνιτυ, η άνιμα η θηλυκή του πλευρά τον συναντά , του λέει πως γνωρίζει το ερώτημα που τα βράδια τον κάνει να ξαγρυπνά και τον οδηγεί στον  Μορφέα.
Ο Μορφέας, τον κάνει να «βλέπει» για πρώτη φορά με τα μάτια του τα πραγματικά.
Η μοναδική ουσιαστική βοήθεια που μπορείς να προσφέρεις σε ένα άνθρωπο είναι να του δείξεις αυτή τη δυνατότητα του  ανθρωπίνου όντος.
Από εκεί και μετά όλα τα αναλαμβάνει ο Ονειρευτής του, μέσω της προτίμησης του χρώματος που μπορεί να έχει και του ταλέντου του.
Η συνάντηση του ανθρώπου με τον Εαυτό του είναι ένα γεγονός ασύλληπτης φαντασίας.
Ο Όμηρος το περιγράφει καταπληκτικά στη συνάντηση του Οδυσσέα με την Πηνελόπη στου παλατιού τα δώματα τα ψηλά.
Η Πηνελόπη είναι άνιμα του Οδυσσέα, η ωραία κοιμωμένη που για χάρη του ξαγρυπνά και ο Οδυσσέας, είναι ο άνιμους για την μία γυναίκα που τον αντικαθιστά, όσο λείπει.
Τα όνειρα της Πηνελόπης είναι πολύ χαρακτηριστικά, ενώ ο Οδυσσέας δεν ονειρεύεται ποτέ, όσο στη ύλη πολεμά.
Ξέρει όμως να τα ερμηνεύει με βάση τη λογική, την επιστήμη, την φιλοσοφία και τα μαθηματικά.
Η συνάντηση αυτή σπάνια συμβαίνει και λίγους ανθρώπους αφορά.
Είναι μία από τις κβαντικές πιθανότητες που το σωματίδιο Α, βλέπει το αντι- σωματίδιο Α και ενώνεται σε έκρηξη εκτυφλωτική, σαν γέννηση αστεριού λαμπερή.
Στη διάρκεια αυτή και προχωρώντας μέσα από μεγάλη ομίχλη και σκοτάδι, ο άνθρωπος πρέπει να μάθει να ακούει τη καρδιά του και ζωντανή να την κρατά.
Το παιδί έχει πολύ μεγάλη σημασία και ο Οδυσσέας φθάνοντας στην Ιθάκη πρέπει να ξεκινήσει  από την αρχή , σαν ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΠΑΙΔΙ να ξαναγεννηθεί και να δεί τον κόσμο μέσα από την δική του εκδοχή παίζοντας με τα παιδιά, όχι μωρός και νήπιος αλλά σοφός,  στρατηγικά.
Κερδίζοντας τον κόσμο του και το παιγνίδι και αυτό που του κλέψανε οι Μνηστήρες της μεγάλης κλοπής.
ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ.
Χωρίς  αυτή δεν υπάρχει παιδί, παιγνίδι, χαρά, φαντασία, καλοσύνη, ευγένεια, έρωτας, φιλία, παρέα, συντροφιά, φτερά και ευφυής ανθρωπιά.Ο κόσμος είναι γκρίζος, ψεύτικο,σκοτεινός στη μεγάλη έρημο της ύλης και του πραγματικού.
Πρέπει να προστατεύσουμε την αθωότητα από μία ψυχική μόλυνση που λέγεται εμπορικό κέρδος  και πολυεθνική.
Πρέπει να προστατεύσουμε το ονειρικό μας σώμα από όλους τους μνηστήρες που το λεηλατούν μαζί με την ενέργεια που μας κλέβουν και τις τρύπες που μας δημιουργούν.
Τα ναρκωτικά, τα ποτά, οι εξαρτησιογόνες ουσίες, τα πορνό, η ανεξέλεγκτη τεκνοποιία παιδιών «εμπορευμάτων» προς πώληση, τα άθλια σόου, οι παρελάσεις του Μεροβίγγειου,η λαγνεία, η χυδαιότητα, οι μεγάλες σεξουαλικες καταχρήσεις, η διαστροφή, καταστρέφουν όχι μόνο το ενεργειακό μας σώμα, αλλά και το φυσικό.Για αυτό οι άνθρωποι γεράζουν νωρίς. Ξεκινούν  νωρίς Λολίτες και Λολίτοι . Το σεξ είναι δύσκολη υπόθεση για ένα παιδί που «διδάσκεται» μέσα από τα παραδείγματα των ενηλίκων. Ο  Κέρβερος είναι  δύσκολος, ακόμη και για ένα Ηρακλή. Ο Οδυσσέας μέχρι την Κίρκη φθάνει. Πόσο μάλλον για ένα παιδί.
Πρέπει να  προστατεύσουμε τα ΠΑΙΔΙΑ , τον Εαυτό μας και τα Όνειρα μας, από αυτούς που βάναυσα τα ποδοπατούν,μνηστήρες γυψωμένοι τιτάνες, της μεγάλης κατάχρησης και κλοπής, αγέλαστοι,  σοβαροφανείς, εγωμανείς, απολιθωμένοι, καταθλιπτικοί , άπληστοι  εξουσιαστές  χωρίς χαρά, ήθος  και αρμονία, ισορροπίας λεπτής.
Αστραία
17  03 2016

Σχολιάστε